Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego NIRE.pl

Data wejścia w życie: 1.10.2025
Wersja: 1.0

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego NIRE.pl, dostępnego pod adresem internetowym www.nire.pl, warunki zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu, prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Klientów.

  2. Właścicielem i administratorem Sklepu jest:

    • Nazwa firmy: Crunchfest Dariusz Skrzypkowski
    • NIP: 5423097096
    • REGON: 200363452
    • Adres siedziby: Syta 99/8, 02-987 Warszawa
    • Adres do korespondencji: Syta 99/8, 02-987 Warszawa
    • Adres e-mail: nire@crunchfest.com
    • Telefon kontaktowy: 790 816 990

    zwany dalej "Sprzedawcą".

  3. Kontakt ze Sprzedawcą:

    • E-mail: nire@crunchfest.com
    • Telefon: 790 816 990 (dostępny w godz. 9:00-17:00)
    • Formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu
    • Adres do korespondencji: Syta 99/8, 02-987 Warszawa
  4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie w każdym czasie.

§ 2. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Sklep – sklep internetowy NIRE.pl prowadzony przez Sprzedawcę
  2. Sprzedawca – Crunchfest Dariusz Skrzypkowski
  3. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna prowadząca działalność gospodarczą
  6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego
  7. Produkt – rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży (fotele do terapii w podczerwieni)
  8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów zawierana między Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów
  10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu
  11. Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
  12. Dostawca – NIRE sp. z o.o., ul. Rejonowa 29, 05-552 Kolonia Mrokowska, NIP: 8442364341
  13. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na przesyłaniu informacji handlowych

§ 3. Rodzaj i zakres świadczonych usług elektronicznych

  1. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu następujące usługi elektroniczne:

    • Umożliwienie zawierania umów sprzedaży Produktów
    • Prowadzenie Konta Klienta
    • Udostępnienie formularza kontaktowego
    • Newsletter (po wyrażeniu zgody)
  2. Świadczenie usług elektronicznych odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  3. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu:

    • Urządzenie z dostępem do sieci Internet
    • Przeglądarka internetowa: Chrome 90+, Firefox 88+, Safari 14+, Edge 90+ lub nowsza
    • Włączona obsługa JavaScript i plików cookies
    • Aktywny adres e-mail
  4. Sprzedawca stosuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

§ 4. Asortyment i informacje o produktach

  1. Sklep oferuje następujące kategorie produktów:

    • Fotele do terapii w podczerwieni NIRE
    • Modele: NIRE Comfort, NIRE Premium, NIRE Concerto, NIRE Art
    • Akcesoria do foteli terapeutycznych
  2. Każdy Produkt prezentowany w Sklepie zawiera:

    • Nazwę produktu i producenta
    • Zdjęcie produktu
    • Cenę brutto w złotych polskich (PLN) zawierającą podatek VAT
    • Główne cechy funkcjonalne produktu
    • Informację o składzie/materiałach wykonania
    • Dostępne formy dostawy i ich koszty
    • Termin realizacji zamówienia
  3. Producent produktów:

    • NIRE sp. z o.o., ul. Rejonowa 29, 05-552 Kolonia Mrokowska
    • NIP: 8442364341

§ 5. Zasady składania zamówień

  1. Zamówienia można składać:

    • Przez stronę internetową Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
    • Telefonicznie w godzinach pracy biura obsługi klienta
    • Drogą mailową na adres: nire@crunchfest.com
  2. Procedura składania zamówienia przez stronę internetową:

    a) Wybór produktów – Klient wybiera Produkty dodając je do Koszyka

    b) Weryfikacja koszyka – przegląd wybranych Produktów, możliwość modyfikacji ilości lub usunięcia pozycji

    c) Wybór formy dostawy – wybór spośród dostępnych opcji dostawy

    d) Podanie danych – wypełnienie formularza z danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia:

    • Imię i nazwisko/nazwa firmy
    • Adres dostawy
    • Numer telefonu kontaktowego
    • Adres e-mail
    • W przypadku firm: NIP

    e) Wybór formy płatności – wybór spośród dostępnych metod płatności

    f) Podsumowanie zamówienia – weryfikacja wszystkich danych i akceptacja Regulaminu

    g) Złożenie zamówienia – kliknięcie przycisku "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty"

  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail wraz z numerem zamówienia.

  4. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

  5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

    • W przypadku płatności przelewem lub kartą – od momentu otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności
    • W przypadku płatności przy odbiorze – od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia

§ 6. Ceny i metody płatności

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT w wysokości określonej przepisami prawa.

  2. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, przy czym zmiany nie dotyczą zamówień już złożonych.

  4. Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: W przypadku promocji, przy produkcie wyświetlana jest informacja o najniższej cenie tego produktu z okresu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

  5. Dostępne metody płatności:

    • Przelew elektroniczny (Przelewy24)
    • Karta płatnicza (Visa, MasterCard) przez Przelewy24
    • Przelew tradycyjny na rachunek bankowy
  6. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz kartami płatniczymi jest PayPro S.A. (Przelewy24), ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000347935.

  7. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy:

    • Numer rachunku: 93 1140 2004 0000 3302 8316 9963
    • Tytuł przelewu: Zamówienie nr [NUMER ZAMÓWIENIA]

§ 7. Dostawa

  1. Dostawa Produktów realizowana jest przez producenta – NIRE sp. z o.o.

  2. Dostępne formy dostawy:

    • Transport dedykowany realizowany przez producenta
    • Odbiór osobisty w siedzibie producenta (ul. Rejonowa 29, 05-552 Kolonia Mrokowska)
  3. Koszty dostawy:

    • Transport na terenie Polski - GRATIS
    • Dostawa zawarta jest w cenie produktu
  4. Termin dostawy:

    • Standardowy czas realizacji: 20-30 dni roboczych (4-6 tygodni)
    • Termin liczony jest od momentu otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności
    • W przypadku produktów konfigurowanych na specjalne zamówienie termin może ulec wydłużeniu (informacja przy produkcie)
  5. Obszar dostawy: Polska

§ 8. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktu.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia:

    • Listownie na adres: Syta 99/8, 02-987 Warszawa
    • E-mailem na adres: nire@crunchfest.com
  4. Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie informacji o odstąpieniu przed upływem terminu.

  5. Skutki odstąpienia od umowy:

    • Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób)
    • Zwrot nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
    • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania
    • Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji
    • W przypadku płatności kartą, zwrot nastąpi na rachunek bankowy powiązany z kartą płatniczą Klienta
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

  7. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  8. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku:

    • Produktów wykonanych na specjalne zamówienie według specyfikacji Konsumenta
    • Produktów skonfigurowanych przez Konsumenta za pomocą konfiguratora dostępnego na stronie Sklepu
    • Produktów ulegających szybkiemu zepsuciu
    • Produktów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

§ 9. Reklamacje – rękojmia za wady

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne i prawne Produktu na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności art. 556 i następne.

  2. Reklamację można zgłosić:

    • E-mailem na adres: nire@crunchfest.com
    • Listownie na adres Sprzedawcy
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

    • Imię i nazwisko/nazwę firmy
    • Adres do korespondencji
    • Numer zamówienia
    • Datę zakupu
    • Opis wady i okoliczności jej wystąpienia
    • Żądanie (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy)
    • Preferowany sposób kontaktu
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

  5. W przypadku uznania reklamacji Konsument może żądać:

    • Wymiany Produktu na wolny od wad
    • Naprawy Produktu
    • Obniżenia ceny
    • Odstąpienia od umowy (jeśli wada jest istotna)
  6. Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:

    • Produkty nowe: 2 lata od wydania
    • Produkty używane: 1 rok od wydania (jeśli dotyczy)
  7. Reklamację z tytułu rękojmi można zgłosić w terminie roku od zauważenia wady, jednak nie później niż 2 lata od wydania Produktu.

§ 10. Gwarancja

  1. Gwarancję na Produkty udziela producent – NIRE sp. z o.o.

  2. Okres gwarancji:

    • Fotele NIRE: 24 miesiące
    • Akcesoria: 12 miesięcy
    • Szczegółowe warunki określa karta gwarancyjna
  3. Obsługa gwarancyjna realizowana jest przez producenta:

    • NIRE sp. z o.o.
    • ul. Rejonowa 29, 05-552 Kolonia Mrokowska
    • E-mail: serwis@nire.eu
    • Tel.: +48 512 740 146
  4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

§ 11. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

  1. Niniejszy paragraf dotyczy wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.

  2. Sprzedawca może ograniczyć dostępne sposoby płatności dla Przedsiębiorców, w tym wymagać dokonania przedpłaty.

  3. W przypadku Przedsiębiorców:

    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści
    • Odpowiedzialność ograniczona jest do wartości zamówienia
    • Ryzyko utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Przedsiębiorcę z chwilą wydania przewoźnikowi
  4. Właściwym sądem dla rozstrzygania sporów jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

§ 12. Dane osobowe i prywatność

  1. Administratorem danych osobowych jest Crunchfest Dariusz Skrzypkowski.

  2. Dane osobowe przetwarzane są:

    • W celu realizacji umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    • W celu wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
    • W celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    • Na podstawie zgody w celach marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy.

  4. Dane będą przechowywane przez okres:

    • Realizacji umowy i obsługi posprzedażowej
    • Wymagany przepisami prawa (np. 5 lat dla dokumentów księgowych)
    • Do czasu przedawnienia roszczeń
    • Do czasu wycofania zgody (dane marketingowe)
  5. Klientowi przysługuje prawo:

    • Dostępu do swoich danych
    • Sprostowania danych
    • Usunięcia danych ("prawo do bycia zapomnianym")
    • Ograniczenia przetwarzania
    • Przenoszenia danych
    • Sprzeciwu wobec przetwarzania
    • Cofnięcia zgody
    • Wniesienia skargi do Prezesa UODO
  6. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

§ 13. Newsletter

  1. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie na podstawie zgody Klienta.

  2. Newsletter zawiera:

    • Informacje o nowościach i promocjach
    • Porady dotyczące używania produktów
    • Informacje o wydarzeniach
  3. Zapisanie się do Newslettera wymaga:

    • Podania adresu e-mail
    • Wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych
    • Potwierdzenia zapisu (double opt-in)
  4. Rezygnacja z Newslettera możliwa jest w każdym czasie przez:

    • Link rezygnacji w każdej wiadomości
    • Panel klienta
    • E-mail na adres: nire@crunchfest.com

§ 14. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  2. Konsument może skorzystać z mediacji lub polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.

  3. Szczegółowe informacje dostępne są na stronach:

    • www.uokik.gov.pl
    • Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej
  4. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ (platforma dostępna do 20 lipca 2025 r.).

§ 15. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności:

    • Kodeks cywilny
    • Ustawa o prawach konsumenta
    • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    • RODO
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn:

    • Zmiana przepisów prawa
    • Zmiana sposobów płatności lub dostawy
    • Zmiana zakresu świadczonych usług
  3. O zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klientów przez:

    • Umieszczenie informacji na stronie głównej Sklepu
    • Wysłanie informacji na adres e-mail (dla Klientów posiadających Konto)
  4. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia poinformowania o zmianach.

  5. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dniu zawarcia umowy.

  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.10.2025.

  7. Integralną część Regulaminu stanowią załączniki:

    • Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od umowy
    • Załącznik nr 2 – Formularz reklamacji

Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od umowy

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
Crunchfest Dariusz Skrzypkowski
Syta 99/8, 02-987 Warszawa
E-mail: nire@crunchfest.com

Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*):

...............................................................................................

Data zawarcia umowy()/odbioru(): ...............................

Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ...............................

Adres konsumenta(-ów): ...............................

Numer zamówienia: ...............................

Numer rachunku bankowego do zwrotu (jeśli inny niż użyty do płatności): ...............................

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ...............................

(*) Niepotrzebne skreślić


Załącznik nr 2 – Formularz reklamacji

FORMULARZ REKLAMACJI

Dane zgłaszającego:

  • Imię i nazwisko/Nazwa firmy: ...............................
  • Adres: ...............................
  • E-mail: ...............................
  • Telefon: ...............................

Dane zamówienia:

  • Numer zamówienia: ...............................
  • Data zakupu: ...............................
  • Nazwa produktu: ...............................

Opis wady: ............................................................................................... ...............................................................................................

Żądanie (naprawa/wymiana/obniżenie ceny/odstąpienie od umowy): ...............................................................................................

Preferowana forma kontaktu: e-mail / telefon

Data i podpis: ...............................


 

Dodaj swoją treść tutaj...