Zwroty i reklamacje

Zwroty

Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

WAŻNE: Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie klienta nie podlegają zwrotowi. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Warunki zwrotu

  • Towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, kompletny, bez śladów użytkowania
  • Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie wraz z wszystkimi akcesoriami i dokumentacją
  • Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący
  • Zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Reklamacje

Procedura reklamacyjna

W przypadku stwierdzenia wady produktu, Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

Jak zgłosić reklamację:

  1. Skontaktuj się z dystrybutorem drogą mailową lub telefoniczną w celu zgłoszenia reklamacji
  2. Przygotuj dowód zakupu (faktura/paragon) oraz kartę gwarancyjną
  3. Opisz szczegółowo stwierdzoną wadę produktu oraz okoliczności jej wystąpienia
  4. Po otrzymaniu numeru RMA, umieść go w widocznym miejscu na opakowaniu transportowym
  5. Produkt prześlij na wskazany adres w oryginalnym opakowaniu fabrycznym

Reklamacja powinna zawierać:

  • Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe Kupującego
  • Numer zamówienia lub faktury/paragonu
  • Datę zakupu
  • Opis wady i okoliczności jej stwierdzenia
  • Żądanie Kupującego (naprawa, wymiana, zwrot)

Terminy rozpatrzenia reklamacji:

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania
  • Naprawa gwarancyjna realizowana jest w terminie do 14 dni roboczych od przyjęcia sprzętu do serwisu
  • W przypadku konieczności sprowadzenia części z zagranicy termin może zostać wydłużony do 21 dni roboczych

Dane kontaktowe do zgłoszeń reklamacyjnych

Nire Sp. z o.o.

Adres: ul. Rejonowa 29 05-552 Kolonia Mrokowska Polska

Telefon: +48 512 740 146

E-mail: biuro@nire.eu